piątek, 4 lutego 2011

Kia Soul w świetnej reklamie

1 komentarz:

  1. Komentarz mój kierowany jest do założyciela bloga Cichego.
    Zakładając bloga liczysz na to że będzie miał on wielu fanów ,aby tak się stało trzeba wykonać kawał solidnej roboty.Jak na razie efekty są zerowe czy nie zadajesz sobie pytania dlaczego tak jest?Oto moje spostrzeżenie tego faktu.1.Dlaczego jesteś anonimowym założycielem?Do czego służy zakładka :O mnie- czyli o kim?!Dotychczas nie spotkałem się z przypadkiem by taka osoba była anonimowa.Te uwagi które piszę chciałem przesłać Ci na maila -ale gdzie?!2.Grafika strony startowej fatalna -czy ja wchodzę na blog poświęcony motoryzacji czy na stronę zakładu pogrzebowego?!3.Te komentarze dokładnie słowo w słowo czy aby gdzieś już nie czytałem?Ja nie chcę czytać przedruków z innych portali czy magazynów motoryzacyjnych ,chcę czytać Twój osobisty komentarz który będzie efektem analizy tego co przeczytałeś.A jeżeli umieszczasz przedruk jakiegoś artykułu warto o tym wspomnieć.Wiesz doskonale że w przestrzeni internetowej istnieją podobne blogi poświęcone marce Kia i modelowi Sportage.Czy jest miejsce dla Ciebie ,z pewnością tak ale to jak blog będzie się rozwijał zależy od CIEBIE.Życzę Ci powodzenia będę Ci kibicował i powiadomię o tym znajomych Sportagowców.

    OdpowiedzUsuń