Testy bezpieczeństwa wypadły bardzo dobrze wynik to 33pkt a procentowo to jest 93%
Kabina pasażerska pozostała stabilna w czasie zderzenia czołowego, panel przedni przesunął się w tył na skutek uderzenia tylko o 2 mm. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Kia udowodniła również taki sam poziom ochrony pasażerów różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach. Podczas zderzenia bocznego wszystkie obszary były dobrze zabezpieczone, więc model zdobył komplet punktów. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiary obciążenia wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Fotel i zagłówek zapewniają prawidłową osłonę szyjnego odcinka kręgosłupa przed urazami w czasie kolizji tyłem.
Uderzenie przodem15,1 pkt
Kierowca
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto8,0 pktZderzenie ze słupem7,0 pkt
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu3,2 pkt
Uderzenie z tyłu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz